søndag 12. september 2010

Hjerteklaff.

Right. Dette er kommentarene fra min kjære søsters side på facebook. Fra et bilde.
Legg merke til at det er hjerter på hver ENESTE kommentar.
  • Frida Nygård jeg elsker deg stina ♥
    8. september kl. 12:09 · ·
  • Stina Harbak jeg elsker ikke deg ! ♥
    8. september kl. 12:20 · ·
  • Frida Nygård ‎:-(<'3
    8. september kl. 12:21 · ·
  • Stina Harbak ‎:D ♥
    8. september kl. 12:22 · ·
  • Frida Nygård
    8. september kl. 12:22 · ·
  • Stina Harbak
    8. september kl. 12:22 · ·

Er dette tegn på en stigende romanse? Er dette tegn på et krympende ordforråd? Er det normalt å kommunisere ved hjelp av hjerter? Er det kanskje via hjerter?
Jeg kunne ikke annet enn å legge igjen en kommentar. Mer om det senere.
Jeg skal prøve en hel dag å snakke ved hjelp av/via hjerter.
I morgen. Vel, teknisk sett, senere i dag.
Og siden dette ikke er over nettet, er jeg nødt til å improvisere litt.

Kanskje jeg skal lage et hjerte skilt?
Eller hva med å lage en hjerte-form med hendene etter hver setning?
Dette er spennende. Vil folk reagere normalt, eller vil folk se rart på meg?

Fortsettelse følger......


Her er forøvrig min kommentar for de som var nysgjerrige...:
Maria Stein Harbak: å gode kateter. Ikke den gode typen. Jeg mener den typen som hjelper deg med å tisse. Vel. Ikke bare tisse. du kan søke på det på wikipedia. egentlig har jeg gjort det alt. her er linken : http://no.wikipedia.org/wiki/Kateter
Mitt poeng er. ...Hjerter er ikke en kommunikasjonsform! Vent. Dette skal jeg teste. På min blogg som du aldri leser.
Hjerte-kommunikasjonsform. Kanskje jeg skal prøve det ut i morra/i dag.. Jah. Det tror jeg jeg skal gjøre. Takk for ideen.

Maria Stein Harbak Den bra typen kateter er da selvfølgelig lærer kateteret.....

Jeg syntes forøvrig at jeg var kjempe morsom.

3 kommentarer: